Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Stillingsannonse
SpareBank 1
Engasjement som kunderådgivere/finansrådgivere - SpareBank 1 Kundesenter AS
Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Stillingsbeskrivelse
Vi ønsker å få kontakt med medarbeidere fra alliansen som kunne tenke seg å jobbe hos oss som kunderådgiver i SpareBank 1 Kundesenter i Stavanger.
Vi ønsker å få kontakt med medarbeidere fra alliansen som kunne tenke seg å jobbe hos oss som kunderådgiver i SpareBank 1 Kundesenter i Stavanger. Mange kunder kontakter oss, derfor søker vi ansatte som ønsker å ta permisjon fra egen bank for å flytte til Stavanger. Vi vil være behjelpelig med leilighet og bil. Vi er også interessert i personer som ønsker å hospitere i en kortere periode for å styrke vår alliansekompetanse. Ta kontakt for mer informasjon.
Arbeidsoppgaver
kunderådgivning til privat- og bedriftskunder
bank og forsikring (skade og livsforsikring)
teknisk support/selvbetjente løsninger
henvendelser via telefon eller chat
Kvalifikasjoner
du har erfaring fra salg og kundeservice
bachelor, men relevant erfaring kan kompensere for manglende utdanning
Personlige egenskaper
arbeider effektivt og nøyaktig
serviceinnstilt - gi de gode kundeopplevelsene
kommuniserer på en klar, strukturert og presis måte
god til å samarbeide med andre - jobbe i team
Vi tilbyr
spennende arbeidstider, oppgaver og utfordringer
få være med å påvirke utviklingen av kundesenteret
bygge opp et godt arbeidsmiljø i nye moderne lokaler
SpareBank 1 Kundesenter AS er alliansens felles kundesenter. Kundesenteret skal kunne bistå alle kunder i alliansesamarbeidet (16 banker) med utvidet service og økt tilgjengelighet. Selskapet skal sammenligne seg med de aller beste kundesentrene i Norden, målt på service, kompetanse og tilgjengelighet. Vi supplerer de lokale bankene, slik at SpareBank 1 er åpen mellom 07.00 - 24.00 alle dager hele året.
Vi er i dag 38 engasjerte og trivelige medarbeidere, som daglig skal levere gode kundeopplevelser. Vi er lokalisert i Stavanger og besvarer ca.25.000 kundesamtaler i måneden.