Ledige stillinger - fagarbeider/pleiemedarbeider 21-100 % -
fast og vikariat - Hjemmetjenesten
Trysil kommune søker positive, løsningsorienterte og ansvarsbevisste personer til ledige stillinger i Hjemmetjenesten ved flere avdelinger.
Avdeling 1:
- 3 x 50 % fast stilling som fagarbeider
(den ene stillingen er kombinert mellom avd. 1 og 2)
Avdeling 2:
- 4 x 50 % fast stilling som fagarbeider
- 21 % fast studentstilling (pleiemedarbeider)
- 21 % fast stilling som fagarbeider
Avdeling 3:
- 50 % vikariat som fagarbeider. Utløper 01.10.15
- 100 % vikariat som fagarbeider. Utløper 12.03.15
- 30 % fast stilling som fagarbeider
Hagebæk:
- 25 % fast stilling som fagarbeider med arbeid annenhver helg
- 2 x 35 % fast stilling som fagarbeider med arbeid annenhver helg
- 100 % vikariat som fagarbeider i perioden 01.02.15-31.08.15
- 75 % vikariat som fagarbeider i perioden 01.02.15-31.08.15
Gamlevegen:
- 35 % fast stilling som fagarbeider med arbeid annenhver helg
Bergetunet:
- 25 % fast stilling som fagarbeider natt i avlastningsbolig for barn og unge
- 30 % fast stilling som fagarbeider
- 25 % fast studentstilling (pleiemedarbeider)
- 100 % vikariat som fagarbeider i perioden 02.02.15-31.12.15
Lundevegen:
- 30 % fast stilling som fagarbeider
Virksomhetsområdet Hjemmetjenesten avdeling 1 dekker distriktene Innbygda, Vestby og Jordet. Avdeling 2 dekker distriktene Nybergsund, Plassen, Østby, Ljørdalen, Søre Osen og Tørberget. Avdeling 3 er bokollektiv for demente. Hagebæk og Bergetunet er bofellesskap
for psykisk utviklingshemmede med døgnbemanning, samt avlastningsbolig for barn og unge. Lundevegen og Gamlevegen er bofellesskap for psykisk utviklingshemmede med døgnbemanning.
Kvalifikasjoner:
- Autorisert helsefagarbeider/omsorgsarbeider/hjelpepleier
- Relevant yrkeserfaring
- Erfaring fra rehabilitering
- Gode samarbeidsevner
- Evne til å arbeide selvstendig, strukturert og målrettet i en hektisk hverdag
- Være fleksibel
- Personlig egnethet for stillingen vektlegges
- Førerkort er nødvendig for stillingene i Hjemmetjenesten avd. 1 og 2
Arbeidsoppgaver:
- Delta i tjenesteyting
- Samarbeide med pårørende, verge og eksternt helsepersonell
Vi tilbyr
- Lønn etter ansiennitet og kvalifikasjoner
- God pensjonsordning
For stillingene knyttet til psykisk utviklingshemmede og barn kreves politiattest ikke eldre enn 3 måneder. Det er utarbeidet formålsorientert stillingsbeskrivelse for stillingene.
Trysil kommune er en IA-bedrift og ønsker mer mangfold. Vi oppfordrer alle kvalifiserte personer til å søke jobb hos oss uavhengig av kjønn, alder, funksjonshemming, etnisk eller nasjonal bakgrunn.
For nærmere opplysninger om stillingene, vennligst ta kontakt med avd.leder ved avd. 1 Stina Brenden, tlf. 489 56 541, avd.leder ved avd. 2 Siv Stenseth, tlf. 456 18 917, avd.leder ved avd. 3 Tim Wallace, tlf. 404 30 160, avd.leder ved Hagebæk/Gamlevegen Anne Grethe Næverdal Adolfsson, tlf. 456 38 505, avd.leder ved Bergetunet/Lundevegen, Jane B. Hoel, tlf. 489 56 540 eller omsorgssjef Britt Støa, tlf. 489 42 400.
Dersom du ønsker å søke på flere av stillingene, husk å prioritere disse i søknaden.
Vi krever skriftlig søknad. Bruk helst vårt elektroniske søknadsskjema som du finner på Trysil kommunes hjemmeside
www.trysil.kommune.no.
Du kan også sende søknaden til postmottak@trysil.kommune.no, eller i posten til Trysil kommune, postboks 200, 2421 Trysil. Hvis du ikke bruker elektronisk søknadsskjema, merk søknaden med 14/3002.
Søknadsfrist: 07.11.14.
Om søknaden
Dokumentasjon på utdanning og yrkeserfaring sendes ikke sammen med søknaden. Vi vil be om disse senere i ansettelsesprosessen.
Fortrinnsrett
I henhold til hovedtariffavtalen (HTA) kap 1 § 2 pkt 2.3 andre ledd og AML § 14-3, har fast deltidsansatte fortrinnsrett til økt stillingsstørrelse. Fortrinnsretten er betinget av at vedkommende er kvalifisert til stillingen.
Søkerliste
Alle søkere vil i utgangspunktet få sitt navn på den offentlige søkerlista. Vi kan gjøre unntak dersom søker oppgir helt spesielle grunner til at vedkommende ikke ønsker navnet sitt offentliggjort. At man ikke ønsker at dagens arbeidsgiver skal få kjennskap til at man er søker, er som hovedregel ikke god nok grunn til at vi unntar søkerens navn fra offentligheten.