Ledig stilling som brukerstyrt per sonlig assistent til mann i 60 årene, inntil 520 timer på årsbasis, i snitt 10 timer pr. uke.
Arbeidsoppgaver:Personlig og praktiske bistand i daglige som for eksempel:
- Husarbeid
- Handling
- Gå turer
- Psykisk støtte i enkelte situasjoner
- Sosiale hjelpetiltak
- Trenger også hjelp til noe sykdomsrelatert praktisk hjelp
Annet:Stillingen er ledig pr. dags. dato.
Bruker selv er arbeidsleder, mens kommunen er arbeidsgiver.
Brukeren har mulighet til å benytte timene fleksibelt etter behov og avtale med personlig assistent jfr. Arbeidsmiljøloven.
Arbeidstiden vil være dag/kveld og noe helg.
Kvalifikasjoner:- Ærlig
- Fleksibel
- Løsningorientert
- Helst ikke røyker
Vi kan tilby:Lønn etter Hovedtariffavtalens bestemmelser.
Kontaktperson:Enhetsleder Tjenester i hjemmet:
Knut Erik Skaret, tlf. 62 43 40 00 / e-mail
kes@amot.kommune.noVår ref:2015/180
Søknadsskjema:Se kommunens hjemmeside for elektronisk søknadsskjema.
www.amot.kommune.noOffentlig søkerliste:Åmot kommune er for mest mulig åpenhet. Derfor vil alle søkere i utgangspunktet få sitt navn på den offentlige søkerlista. Vi kan gjøre unntak dersom søker oppgir helt spesielle grunner til at vedkommende ikke ønsker navnet sitt offentliggjort. At man ikke ønsker at dagens arbeidsgiver skal få kjennskap til at man er søker, er som hovedregel ikke god nok grunn til at vi unntar søkerens navn fra offentligheten.
Fortrinnsrett:I henhold til hovedtariffavtalen (HTA) kap 1 § 2 pkt 2.3 andre ledd og AML § 14-3, har fast deltidsansatte fortrinnsrett til økt stillingsstørrelse. Fortrinnsretten er betinget av at vedkommende er kvalifisert til stillingen.